12 maj 2013

Like sands through the hourglass... so are the days of our lives

Time flies.. and so on..

Jag går numera "själv" på jobbet. Känns bra om än nervöst ett par gånger i veckan. Hoppas jag får bli kvar och att "gänget" känner att jag passar in där. Jobbar jämt men just nu är det jävligt roligt så det gör inte så mycket.

Idag har jag även rastat symaskinen för första gången på länge. Ett par presenter är fixade ;) och jag sydde klart en sak till mig själv med. Lovely!

Innan lunch hade jag både sytt klart, packat och slagit in paket samt tränat. Hemmaträning vart det för hela slanten idag! 4,7 km på 34,5 minuter. Jag är nöjd, fogarna är det INTE. Tror jag behöver nya skor, dem jag springer i nu är från 2009.. SKÄMS på mig! Efter löprundan blev det styrka med hantlar/kroppsvikt i trädgården. Rodd, bröstpress, sidoplankor, vanliga plankor, sit-ups och avslappning. Gött vill jag lova!

Har även hunnit med ett kalas för min svägerska med värsta gofikat samt packat klart bilen inför morgondagens roadtrip till Skåne. Jag ska hälsa på finaste Anna. ÄNTLIGEN!

Inga kommentarer: